Mijn e-mail aan het Turkse Consultaat

vlag turkije

Geachte Mijnheer / Mevrouw,

Na de turbulente berichtgeving over het registreren van kritische uitingen rond Turkije, het Turkse Volk en Erdogan contacteer ik jullie.

Ik veronderstel dat mijn weblog inmiddels al bij jullie geregistreerd is, moge het zo zijn dat dit nog niet gebeurt is: https://lodewijkhofblob.wordpress.com/

Het recente handelen van de Turkse overheid maakt dat ik er geen seconde in geloof dat het slechts om registratie gaat. Of het nu een journalist voor RT die vermoord wordt, mensen die de Turkse betrokkenheid bij (minimaal) de bevoorrading van IS / ISIS / ISIL en de meest recente ontwikkelingen. De tendens is helder en duidelijk.

Het beledigen van een bevriend staatshoofd is strafbaar, ieder land waarmee Nederland niet in oorlog is, is een bevriend staatshoofd. Mensen zijn veroordeelt voor het beledigen van Adolf Hitler (dat Turkije destijds sympathiseerde, maar zeer slim onafhankelijk bleef laat ik maar buiten beschouwing, oude koeien uit de sloot halen).

Indien jullie mijn weblog als aanstootgevend ervaren, so be it. Tot op heden heb ik mij tot de feiten beperkt.

Dit bericht zal ik, uiteraard, publiceren op mijn blog.

Hoogachtend,

Lodewijk Hof

064449274

Geef een reactie

