Ieder boek een blog

Lezen, ik verslind boeken en ik heb mijzelf verplicht ieder boek met een blog post te vereren. De reden is simpel: het delen van kennis en zo realiseer ik makkelijk en snel wat content. Content die een niche aan bezoekers kan opeveren.

Gelukkig hoef ik de boeken niet zelf te selecteren. Daar hebben we het Loket Aangepast Lezen voor. Oftewel: de bibliotheek voor blinden en slechtzienen, hun selecteren de boeken uit 4 categorien en ik verslind ze.

Of het nu een boek van 70 uur (de gemiddelde James Clavell) of dat het een kort boek is (Langs de Oevers van de Mekong). Gewoon een boek verslinden. Idealitair 1 boek per 2 a 3 dagen. Immers moet er ook nog gewerkt worden en geld verdiend worden.

Sommige mensen zeggen dat je nasar het theater moet gaan, minimaal 1 x per jaar, puur en alleen omdat je anders de wereld niet begrijpt. Ik ben afgelopen jaar in het theater geweest en ik beschouwde het puur en alleen als tijdverspilling.

Laat mensen lekker naar het theater gaan, moeten ze zelf weten. Maasr geen oordeel. Als het aan mij ligt is het simpel: lekker makkelijk een beetje ontspannen tijdens het tikken van rapporten. Boek aan en ondertussen wat oppakken aan kennis.

Geef een reactie

