De gemeente Eindhoven

Onlangs werd ik geinterviewd voor het Eindhovens Dagblad, rubriek Ondertussen, en dat artikel leverde veel reacties op. Wie het gemist heeft: zie blendle. Het artikel leverde positieve reacties op. Zowel via twitter als email. Daarnaast kwam er vanuit de vijand een opvallende reactie.l Verschillende top ambtenaren en mensen die in het bestuurlijke circuit bij gemeentelijk gesubsidieerde instellingten hun zakken vullen vonden het een mooi artikel.

Als je mij vraagt hoe het kan dat hun iets positief keschouwen zal ik helder zijn. Ik heb in Eindhoven op de basisschool gezeten en op een andere kleuterschool. Beide zijn een groot debacle geweest. Op de basisschool ben ik 7 jaar gepest, hetgeen me geestelijk destijds gesloopt heeft en inmiddels heeft dit mij ontwikkeld tot iemand die alles recht voor zijn raap zegt en bij hun die dit niet waarderen doorgaans de opmerking cadeau doet: “is je moeder trots op je, kan me zo voorstellen dat ze liever abortus had gepleegd”. Nadeel: bij de overheid zal op mijn foto gedart worden en mijn overlijden zal een hoop flessen champagne doen ontkurken. Ach ja, doen de ambtenaren iets anders dan slapen.

Afgelopen maandag had ik een overleg. Bij dit overleg kwam de reden dat ik wilde vertrekken uit Eindhoven kort ter spraken. Hoewel ik al eerder heb beloofd een boek hierover te schrijven (zi9e de blog de Hel bestaat) leek het mij verstandig om alle bruggen 2 x te verbranden en iedereen 2 x op zijn nummer te zetten:

a. Een boek in het Nederlands en Engels welooke tot in het einde ter tijden in de losse verkoop beschikbaar zal blijven),

b. Een serie blog artikelen, hierin zal iedere fase en ieder punt uitvoerig belicht worden. Zoals ik ook met Joyce Korsten gedaan heb.

Mochten mensen behoefte hebben aan aanvullende informatie dan kan deze, uiteraard, gevraagd worden. Met liefde en plezier gaat alles openbaar en wat dit in ieder geval zal doen is een hoop reuring veroorzaken en luyie ambtenaren dwingen hun van nature aangeboren luiheid te overwinnen.

Geef een reactie

