De gevolgen van mijn seo vakantie

Ik ben op vakantie. Tenminste, van twitter, facebook en foursquare ben ik op vakantie. Ik log niet in mijn Facebook account, ik lees mijn Twitter niet. De laatste tweet was meteen een tweet die tot reacties kan resulteren en verder uitsluitend een bericht als ik een blog heb gepost. Om bezoekers naar mijn blog te halen (zoals jij).

Ik heb tot deze vakantie om een paar simpele redenen besloten. Om te beginnen loop ik hopeloos achter met enkele zakelijke projecten. Daarnaast kan ik zo wat meer tijd in deze blog steken, de lanceer datum voor mijn radio programma bepalen en enkele zeer drastische maatregelen in mijn leven nemen. Die zijn voor mijn innercircle al helder en die zijn op de hoogte. De rest mag gissen.

Wel moge iets duidelijk zijn. Ik wil iets doen aan een simpel feit: ik ben niet gelukkig in Eindhoven en zal dat echt nooit worden. Eindhoven is een zeer linkse stad en het issue met Joyce Korsten (zie mijn andere blog berichten) is daar een mooie indicatie van. Mag Joyce Korsten eigenlijk wel danken. Immers had ik de noodzakelijke stappen nooit gezet als ze niet aantoon de vrijheid van meningsuiting niet te waarderen en op Stalinistische methode haar op te willen dringen. Nou was Stalin goed in het winnen van een oorlog, maar behalve met de Islam en Islamitische staat is er geen oorlog.

De opgelopen achterstanden werk ik in een snel tempo weg. Een voorstel tot eerste uitzending is gedaan en ik ben in afwachting van een ja of nee. Voor mijn webshop komt er een alternatief. Onder meer een hoger aantal blog berichten.

Gaat lachen worden, alleen wat minder seo. Voor jullie die de nieuwsvoorziening grotendeels baseren op mijn posts: don’t worry. Ik plan alles in en op 1 oktober is de seo break voorbij en dan gaat alles helemaal los. Komt alles in 1 dag.

Geef een reactie

