Sociale Media veranderingen

Sociale media, ik ben eraan verslaafrd (net zo als ik aan koffie verslaafd ben) en ik ben erop actief. Facebook, linkedin, twitter, instagram, foursquare. You name it and I’m on it. Op diut moment zit ik in een seo break. Een break die ik voortijdig ge beeindigen.

Het is tijd om weer volop actief te worden. Echter wel anders. Het is tijd om wat dingen anders te doen. Ik ga veel minder doen met Facebook. Heb er weinig mee. Er is eigenlijk maar 1 sociaal netwerk wat ik helemaal geweldig vind: twitter. Lekker kort, no nonsense.

Het is ook het sociale platform dat het zwaar heeft. Maar dat maakt niet uit. Wat ik er geweldig aan vind: je kan er zoveel makkelijk en snel mee regelen. Je krijgt sneller antwoord van een klantenservice. Facebook is leuk. Ik moet snel even de twitter app op mijn sd card gedownload krijgen en dan gaan alle gemaakte foto’s online komen. Tot die tijd: mijn meing, hoop nieuws en wat ik over dingen denk.

Laat iets duidelijk zijn: ik blijf actief op al die sociale netwerken. Maar sinds mijn seo break (ruim 1 week oud) heb ik een aanzienlijke achterstand in rapporten weggewerkt, komt eindelijk een eigen webshop eraan, zijn radio demos opgenomen. Oftewel: ik ga voor twitter en ik ga er all in.

Lukt het niet om de twitter app te downloaden? Dan maar snel een nieuwe tablet halen. Uiteraard zonder terroristische invoerheffingen te betalen, gewoon zlef bij de fabriek gehaald. Immers gunnen we allemaal die lieve Chinese arbeiders in een fabriek toch de mogelijkheid om hun prachtige land op te bouwen? Iets wat in Nedelrand eigenlijk door mij aan niemand gegund is.

Geef een reactie

