Joyce Korsten: een directe uitnodiging

Joyce Korsten en ik staan de komende jaren, helaas, geregeld in de rechtbank tegenover elkaar. We zullen flink los gaan en dit dossier zal heel lang slepen. Niets mis mee. Moet ze zelf weten. Ik vind het spijtig en jammer. Zeker dat ze tot op heden nog niet gereageerd heeft. Of het een gebrek aan fatsoen in haar opvoeding is weet ik niet.

Dat radio programma van mij zal geregeld aandacht besteden aan dit dossier. Dit om enkele dingen helder te maken:

  • Overheid aanvallen is een makkelijk iets om een relatief populair programma te hebben,

  • Het is hele goedkope content (zeer belangrijk),

  • Dit geval kan mooi gebruikt worden om aan te tonen wat er fout is aan Nederland en waarom ik mij niet op mijn plek voel in Nederland,

  • In de Verenigde Staten hebben ze het probleem met Obamacare (nou is Obama een goede redenaar maar er is niets goeds uit hem gekomen) en Joyce Korsten is zorg gerelateerd. Oftewel: er is vast wel een Obamacare criticaster die 30 minuten los wilt gaan en dan nog even Joyce Korsten een sneer kan geven,

Indien ze niet meewerekt moet ik maar iemand sturen naar haar werkgever. Iemand die met de microfdoon onder haar neus (bij voorkeur op camera) haar confronteert met haar handelen. Laat haar maar uitleggen hoe en wat. Liever niet, maar als het moet dan moet het.

Ik zal zowiezo aan Joyce Korsten aandacht gaan besteden. Gewoon omdat het mij beizg houd, gewoon omdat het aantoont dat Nederland ziek is, dat de overheid zich met minder moet gaan bemoeien en waarom ik zo op Nederland af geef. Lijkt mij dat de luisteraars daar recht op hebben opdat ze volledig geinformeerd zijn.

Wat ik graag zou zien gebeuren is het volgende: Joyce reageert eens. Het zou zonde zijn als ze verder hult in zwijgen. Zal ze wel doen, geloof niet dat er een greintje fatsoen tussen haar vezels en dna zitten. Spijtig, dan is zei een van de mensen die in de zorg met de zogenaamd zware gevallen zich moet bemoeien. Als zei voor het niveau van de zorg in Nederland staat dan verbazen plascontracten mij niet, dan verbaasd het mij niet dat mensen jarenlang dood onder de trap liggen te rotten.

Geef een reactie

