Libertariers die hun kinderen thuis onderwijzen

Ik ben een libertarier, mijn wereldbeeld is dusdanig anders dan dat dreigementen naar mij niet opvallen, dat ambtenaren zeer boos op mij worden omdat ik eigenlijk altijd een woordje klaar heb staan. Ik ben ook zeer kritisch over het onderwijsysteem. Een systeem wat miljarden krijgt en dat om fabrieksarbeiders, boerenknechten en soldaten te trainen. Fabrieksarbeiders voor fabrieken die er niet meer zijn, boerenknechten heb je ook niet meer nodig en naar welke oorlog gaan wij al die soldaten sturen?

Als ik ooit kinderen krijg, ik wil ze nu zeker niet, weet ik iets heel zeker. Ik zal mijn kid / kids thuis onderwijzen. De reden is eigenlijk heel simpel: het Nederlandse / westerse onderwijs systeem is gebaseerd op een achterhaald systeem.

Er is een basis die je moet kennen, echter zijn er zoveel dingen die het onderwijs systeem negeert en niet opneemt. Dingen als geld, politiek, oneeens zijn met de overheid en ga zo maar door. Welke scholen laten kinderen creatieve talenten ontwikkelen?

Geef een reactie

