Sylvana Simons

Sylvana Simons krijgt beveiliging. Heel Nederland mag het weten. De politieke leider van de samenleving splijtende politieke partij Denk, dhr. Kuzu, heeft het zelf bekend gemaakt. Qua veiligheid is dat een onverstandig iets, qua promotie is het zeer verstandig.

Om te beginnen is het natuurlijk van de pot gerukt dat Sylvana Simons beveiliging krijgt. Ben benieuwd wat er mis is met Nederland. Een land waar politici beveiligd worden, dat voor meer dan 10 jaar. Een land waar publicisten vermoord worden en parlementariërs voor de rechter moeten komen wegens campagne uitspraken en pr gimics. Wat haat ik Nederland uit de grond van mijn hart.

Maar goed, daar kan Sylvana simons niets aan doen. Hoewel ze een polariserende, discriminerende en (naar mijn onbescheiden mening) achterlijke mening heeft. Echter zal ik wel voor het recht staan om haar ding te zeggen.

Rond het Zwarte Piet slavernij debat is Sylvana Simons schijnbaar de opvolger van een kunstenaar. Iemand die kinderen graag een feestje ontneemt en blijft hangen in het verleden. Iets wat haar goed recht is. Het is alleen zo jammer. Daarnaast is het een kwestie die de Amsterdamse grachtengordel heel belangrijk vind. Verder maakt niemand zich er echt druk om.

Ik verdenk Kuzu ervan dat hij dit aangrijpt om zich te profileren. Immers komt zijn partij Denk niet voor in de peilingen. Ze halen dus geen zetel. Dat zou kunnen komen omdat ze in een doelgroep zitten die moeilijk te peilen is. Ik zie dat niet zo heel moeilijk, gewoon de gevangenissen af en de mensen met een uitkering opnemen in de peiling. Immers heeft hij politiek goud in handen.

Maar laten we wel zijn: Sylvana Simons zit niet in het parlement. Ze heeft een mening die afwijkt van de gemiddelde mening. Ze komt misschien in het parlement. Ik hoop oprecht van niet. Ik hoop dat Denk de kiesdrempel niet haalt. Dan zijn we van die tak van het filiaal Erdogan af.

 

 

 

Geef een reactie

