Joyce Korsten & Ilgun

Iedereen die mijn blog leest kent Joyce Korsten. Iedereen die het Nederlandse nieuws een beetje volgt kent I. Ilgun. Misschien niet onder zijn naam, maar onder zijn blog bijnaam: de terreur vlogger die de Vomar een hoop onbedoelde reclame opleverde.

Ilgun heeft een hoop publiciteit opgeleverd. Allemaal vanwege een eigen buurthuis. Nou heeft hij een gemeenteraadslid bedreigd, althans daar is onderzoek naar gedaan.

Onlangs is bekend gemaakt dat het Openbaar Ministerie hem niet gaat vervolgen. Waarom weet ik niet. Ze gaan het niet doen. Hier komt het interessante: waarom vervolgt men de terreur vlogger niet en willen ze mij met een OM zitting afhandelen?

Om te beginnen is totaal niet helder wat incorrect is aan mijn blog posts over Joyce Korsten. Moge ik ergens fout zijn dan ben ik de eerste om sorry te zeggen. Waar gehakt wordt vallen spaanders.

Ten tweede: waarom een mislukt wanproduct van de multi culturele samenleving, die zichzelf een soldaat van de pedofiele schapenpijper Erdogan, niet vervolgen. Als Ilgun het voordeel van een Turk is, dan moet herhaald worden van de Amerikanen voor de Tweede Wereldoorlog met de Japanse bevolking deden. Inteneren: bezit onteigenen en ze alle rechten ontnemen.

Ter duidelijkheid: ik ken meerdere mensen die ook over een Turks paspoort beschikken. Niet iedereen ligt mij qua persoonlijkheid. Maar het zijn geen mensen die zich misdragen als Ilgun.

Inmiddels hoop ik op een brief van het Openbaar Ministerie: dat ze me met rust gaan laten. Zo niet: dan is er misschien sprake van discriminatie. Op ras, nationaliteit, politieke kleur en op het feit dat ik gehandicapt ben.

Ergens gaat zo’n rechtzaak heel leuk worden. Een procedure om de absurditeit aan te tonen. Alleen kost het een klein vermogen om je te verdedigen tegen mensen als Joyce Korsten.

Geef een reactie

