De politicus van het jaar

logo-1-vandaagIk zit in het 1 Vandaag Opiniepanel. Daar kan ik de linkse NPO een beetje bijsturen en mijn imput op de wereld geven. Iets wat ik met liefde doe. Immers moet dat linkse clubje in Den Haag wat rechtser worden. Zeker voor een omroep als de Tros en de liberale AVRO. Nou ben ik geen liberaal. Maar het is een mooi begin.

Gisteren vulde ik de enquete in over de politicus van het jaar. Een jaarlijks terugkerend ding, een ding wat mij realiseerde dat BNR steeds meer aan het afglijden is en gewoon niet meer door mij beluistert hoeft te worden.

In deze peiling moet je een paar mensen selecteren:

  • Politicus van het jaar,

  • De tweede man,

  • De oppositieleider,

  • Wie ik als premier zie zitten,

Nou leek het mij wel wat om hier een serie blog artikelen aan te wijden. Er is een simpele reden voor: politiek polariseert en toont welke kant mensen staan: de goede of de foute.

Geef een reactie

