Mijn wensen

wensen

De meest schijnheiligste tijd van het jaar is gaande. We praten in Nederland en de hele westerse wereld over vrede. Voor een paar dagen. Meteen daarna lopen we de achterstanden in. Ik ben standaard rond de kerst oer chagrijnig, deze kerst is geen uitzondering.

Ik heb niets met 3FM en het serious request. Het kan me gestolen wroden. Ik zou de dj’s in het glazen huis opsluiten en de sleutel weg gooien. Geen eten en drinken geven en iedereen mag inzetten: wie gaat er het eerste dood. The winner is………

Ik gun de presentatoren die in het glazen huis zitten eruit geen dood. Gaan ze wel, stond vast toen de moeder bevrucht was en kon gaan werpen. Net als het betalen van belasting. Een bijzonder iets: onder dreiging van geweld moet je betalen en dat is normaal. Eigenlijk is de overheid dus nog erger dan de maffia.

Toch heb ik wensen:

  • 2017,
  • Nederland,
  • de wereld,

Voor mij is het heel simpel. In 2017 is het alles of niets. Het is het jaar waarin de rechtzaken rond Joyce Korsten gaan beginnen. Het jaar waarop ik zal vluchten. Hoe het Openbaar Ministerie alles aanvliegt is er geen kans op een eerlijk proces. Nou kan ik wachten om naar de slachtbank gebracht te worden, doch vlucht ik liever. Ik zie mijzelf al in een veewagon naar de gaskamer getransporteerd worden.

In Nederland is het jaar al helemaal abnsurd turbulent. Er komen verkiezingen aan. Nou zal ik Denk, de politieke partij voor de mocromaffia en Artikel 1, voor iedereen met een minderwaardigheidscomplex en een voorliefde voor kip, of voor hun die logisch kunnen nadenken en tot de (terechte) conclusie komen dat het tijd is voor verandering. Het is tijd voor lagere belasting, het is tijd voor een concept als werken moet lonen.

Daarnaast is 2017 het jaar dat ik weer de radio op ga. Ik wacht nu op de affaliate lijst, oftewel de lijst met radiozenders die het zullen uitzenden. 3 Uur per week. In de Verenigde Staten. Uitzending 1 zal gaan over terreur, het business model van terreur en Joyce Korsten

Geef een reactie

