De zaak Joyce Korsten, nieuwe ontwikkelingen

novadic-logo

Joyce Korsten is werkzaam voor Novadic-Kentron en vond het nodig om zich te verlagen tot het lastig vallen van het hard werkende deel van het land. Dat ze niet in het BIG register geregistreerd staat en dus onbekwaam als verpleegkundige is, staat inmiddels redelijk vast. Ik doe ook op iedere werkdagen een podcast, die je aantreft op HofProfit.com.

 

In mijn podcast had ik het over deze zaak en de absurditeit van wat er gaande is. Omdat het fatsoenlijke deel der natie altijd wederhoor moet toepassen heb ik de communicatie afdeling gecontacteerd.

 

Hier staat mijn interview aanvraag.

interview-aanvraag-novadic-kentron

 

Eigenlijk is het jammer dat ik direct naar mijn soundcloud heb verwezen. Ik had men naar HofProfit moeten sturen. Maar goed, al doende leert men. Dat is de reden dat ik de podcast die alvorens ik het programma naar radio breng.

 

Ik heb van de afdeling communicatie een reactie binnen. Zie onderstaand.

reactie-interview-aanvraag-novadic-kentron

Een spijtig iets. Ik zou graag hoor en wederhoor toepassen. Hun kant van het verhaal horen. Lijkt me interessant en zeer leerzaam. Helaas zijn er daar twee voor nodig.

 

Wat mij wel opvalt is het volgende:

  • Afdeling communicatie heeeft geen naam of directe contact gegevens,
  • Er is geen handtekening,
  • Geen logo’s, disclaimer of een oproep om simpelweg een email niet te printen in verband met het milieu,

 

Novadic-Kentron zit in een turbulente situatie. Er is financieel herstel gaande, gebouwen worden afgestoten, overtollig lui personeel ontslaat men (ongeveer de helft) en dat allemaal nadat ze eerder de zorgverzekeraars opgelicht hebben. Of hoe moet je anders het noemen dat er wel behandelingen gefactureerd worden en niet geleverd worden?

 

Moet je eens proberen als particulier. Dan is Nedelrand te klein. Het is spijtig dat de zorgverzekeraars ze niet failliet laten gaan. Dan uit de puinhopen met de goede dingen doorgaan. Een lekker goedkope manier om het personeel te lozen. Qua zorg en leefbaarheid merken we er niets van.

 

Overigens, als ik de podcast naar de radio breng zal ik ze keurig weer benaderen. Daarover heb ik een simpele vraag aan mijn blog lezers: welk scenario moet ik voor gaan:

a. Ochtendshow in New York City,

b. Avondshow in Verenigde Staten met 10% van de bevolking bereikt,

 

Meer over het programma in een andere blog. Wat denken mijn lezers van de reactie van Novadic Kentron en hun stilzwijgen en welk radio scenario moet ik in gang zetten? Laat een reactie hieronder achter.

Geef een reactie

