Eindhoven of…

j-ster

Eindhoven is een gemeente in Nederland. Nederland is een rechtstaat. Althans, dat zegt men. Een rechtstaat betekend een hele hoop regels en bureaucratie voor mensen. Maar ook regels waar de overheid zich aan moet houden. Iets wat de overheid steeds minder doet. Dan praten we over een fascistische samenleving. Oftewel, we praten over de gemeente Eindhoven.

Helaas heb ik een conflict met de overheid lopen. Ik zou graag eens met mensen praten. Helaas is de intentie om te praten bij de andere partij afwezig. Helaas heeft de andere partij liever een conflict. Zo spijtig. Het is een pure verspilling van tijd en geld.

Uiteraard heeft dit verband met Joyce Korsten. Een vrouw die niet tegen kritiek kan. Een vrouw die intimideert en stalking als normaal beschouwt. Een vrouw die totaal geen respect voor prive bezit heeft. Geef haar meer macht en er gaan ongetwijfeld een hoop mensen in de problemen komen.

Uiteraard mag Joyce Korsten heel boos op mij zijn. Graag zelfs (dan heeft ze tenminste een mening over mij). en ben ik belangrijk voor haar. Alleen is er een groot verschil. Ik doe alles zo open en transparant mogelijk.

Bij mijn weten is ze boos op mij over twee dingen. Ik heb kritisch over haar geblogd. Ik heb, na onderzoek, geschreven dat ze niet in het BIG-register ingeschreven staat. Zit ik er naast dan hoor ik dit graag (met bewijs). Dan rectificeer ik uiteraard meteen. Alt is echter nietmijn methode. leen moet ze daarvoor reageren. Dat doet ze niet.

Onlangs bereikte mij een schokkend bericht. Enkele van haar collega’s zoeken mij (of mijn computer). Waarschijnlijk in een poging om ervoor te zorgen dat ik niet meer negatief over ze schrijf. Dat kan een methode zijn.  Niet mijn methode.

In Nederland is prive bezit ongeveer heilig. Je mag mensen de toegang ontzeggen. De overheid mag niet zomaar prive bezit binnen komen. Als je een woning huurt (bijvoorbeeld van een sociale woningstichting) dan mag deze niet zomaar binnen komen. Daarvoor moet een afspraak gemaakt worden.

De gemeente Eindhoven heeft zich aan dezelfde regels te houden. Dezelfde regels gelden voor iedereen. Dus ook voor de overheid. Volgens de wet zijn we allemaal gelijk. Niet dat de overheid zich daar ooit aan zal houden. Liegen en bedriegen is de activiteit van de overheid en als je daar at van zegt of een klokkenluider bent, dan ben je de verliezende partij.

Ik heb een geluk. Door een meevaller is er geen dringende noodzaak om iets met de staat te maken te hebben. Als een van de weinigen die volledig afgekeurd is zonder de overheid overleeft. Ik leef als een nomad. Ik heb geen huis. Ik wil geen huis. Alhoewel het als belegging interessant kan zijn (gericht op cashflow).

De gemeente Eindhoven gaat proberen mij te temmen. Gaat ze niet lukken. Eerst een maand richting Limburg voor een snabbel ding. Dan richting Azie. Nederland is mijn land niet. Nederland is het land waar ik ongelukkig ben, Nederland is het land waar de vrijheid van meningsuiting zwaar onder druk staat.

onlangs vond de gemeente Endhoven het nodig prive eigendom te schenden. Hierbij draaide het om enkele dingen:

a. Waar is mijn computer,

b. Technische inpandige opname,

Dat hierbij lichamelijke intimidatie en geweld, schending van de huisvrede nodig was doet uiteraard niet ter zake. De gemeente Eindhoven bedoelde het goed. Nou, dat geld voor bepaalde historische dingen ook.

Ik weet een ding zeker. Het Joyce Korsten dossier blijft heel lang spelen. Gaat een hoop geld kosten. Ik heb binnenkort een tweede paspoort. Daarop komen 2 werk visa te staan. Wat ik nog als veel belangrijker vind: ik heb de knoop doorgehakt wat ik ga doen op radio gebied.

 

 

 

Geef een reactie

