Joyce Korsten en de implicaties voor mij

afbeelding002

Joyce Korsten is de mening toegedaan dat ik slecht over haar schrijf. Helaas is het alleen de waarheid. Het Openbaar Ministerie probeert mij zuur verdiende geld afhandig te maken. Gelukkig is een simpel verzet een oplossing. Immers heeft het OM niets beters te doen. Terroristen marcheren van de ene na de andere aanslag en dat keurig onder de ogen van de b3waking camera’s van de overheid. Tot zover over de effectiviteit.

Onlangs heeft Joyce Korsten, haar werkgever en het ambtelijke kankergezwel van de gemeente Eindhoven duidelijk gemaakt dat ze zich graag asocieren met intimidatie, holocaus en ongetwijfeld met al die prachtige dingen uit de tweede wereldoorlog (invoering inkomstenbelasting, invoering kinderbijslag, opstarten en afronden meerdere bouw projecten in Eindhoven en het vergassen van gehandicapten). Allemaal leuk en aardig. Alleen verrek ik het om mijzelf naar vergassing te leiden. Dus volop in verzet. De mensen die SS’ers doodschoten in de tweede wereldoorlog zijn inmiddels toch ook helden? Vergeet niet dat het de overheid is die de slachtoffers van de holocaust getransporteerd heeft.

Maar nu wat belangrijker is. Onlangs lag ik in bad. Na te denken. Immers als ik gewoon wat van mijn zuur verdiende geld overmaak ben ik er vanaf. Maar hoe terecht is dat? Het voelt bij mij als hoe Nederland is. De Joodse slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog moesten zelf hun gele ster kopen en de Nederlandse overheid had het beleid om de overlevenden van vernietigingskampen financieel uit te kleden. Immers moet er belasting betaalt worden over dwangarbeid. Maar we dwalen af.

De gevolgen voor mijn lichaam en geest zijn simpel:

a. Gedurende 1 week heb ik maper tot niet kunnen werken. Dit omdat ik blijf nadenken en op wraak zin,

b. Ik heb een grote moeite om in slaap te vallen,

c. ik ben zeer chargrijnig, alhoewel dat bij mij normaal is,

d. Mijn hart geeft mij een stekende pijn,

e. Ik ben geestelijk moe,

f. Lichamelijk ben ik op,

Voor mij is het zeer helder. Ik ben overspannen of ik raak overspannen. Ik moet dus op vakantie gaan, eruit gaan en leuke dingen doen. Nou zit daar een probleem in: er moet gewerkt worden. Ik doe dagelijks ontspannende dingen: boeken luisteren, in een heet bad liggen, koken en eten.

Op mijn verstandhouding met Nederland en hoe ik tegen de overheid aan kijk maakt Joyce Korsten geen verschil. Ik haat Nederland uit de grond van mijn hart. Ik feliciteer de gemeente Eindhoven met negatief nieuws, volg ze kritisch en als er wat minder standaard doch legaal geroepen kan worden dan doe ik dat graag (vooral via twitter).

Ik zal zeker niet opgeven. Moge ik sterven dan zal Joyce Korsten met dat feit moeten leven. Ik veronderstel dat ze zichzelf de Quote 500 in kan krijgen door ambtenaren tegen mijn kadaver te laten schoppen. Laten we maar hopen dat ze mijn hoofd voor de medische wetenschap gebruiken.

Ik hoop alleen dat dit niet geveurt alcorens ik het land uit ben. Lijkt me wel wat om een hoop problemen voor de Nederlandse overheid te veroorzaken. Wel spijtig want Buitenlandse Zaken is het enige ministerie waarin ik een beetje vertrouwen heb.

Zijn er mensen die suggesties hebben of hun imput willen geven?

 

Geef een reactie

