Nomad life

digital-nomad-life

Het conflict met Joyce Korsten heeft iets aangetoond. Ik ga niet gelukkig worden in Nederland. Een land waar je om je mening vervolgd gaat worden. Een land dat snel aan het afglijden is naar een fascistische dictatuur. Een land waar men graag iedereen in een uitkering heeft.

Inmiddels heb ik mijn bruggen in Nederland verbrand. Op het moment zoek ik een goedkoop adres voor de inschrijving van een bv. Heb nog wat plannetjes liggen en ik weet een mooie wraak voor Joyce Korsten en al die luie ambtenaren die de leefbaarheid uit de samenleving zuigen. Die is heel simpel: ik negeer ze.

Ik zal keihard terugslaan door mijn eigen plan te trekken. Mijn plan om gewoon miljonair te worden, zoals het hoort. Gewoon snoeihart naar de Quote 500 Junior. Moet lukken dus hupla, daar gaan we voor. De overheid is een obstakel en moet daarom afgeworpen worden zoals een slang een te kleine huid afwerpt.

Nou is het voor mij heel simpel: ik ga voor een boeiende combinatie: een vorm van een basis in Azie en verder een nomad leven hebben. Ik ga simpelweg heel veel reizen. De accounts bij enkele airliners zijn gemaakt om alle mijlen te verzamelen.

Ik zal de hoofdmood gaan doen met OneWorld. Er is een OneWorld lid welke voor het zelfstandige deel der natie een goed aanbod doet (10% korting op tickets) en sinds de KLM mij ooit vergeten is (caddy kwam mij niet halen) weiger ik met KLM te vliegen.

Ik heb daarom besloten enkele tours door de wereld te gaan maken. Gewoon bezoeken en bekijken:

a. de top 12 of 26 van meest (economisch) vrije jurisdicties in de wereld bezoeken,

b. Langs alle landen met een residence by investment programma gaan en met een nieuw paspoort vertrekken,

c. Een rondje maken langs alle belastingparadijzen en de hulde en kracht tegen de OECD aantonen,

d. Mijn bucket list afgaan en overal waar ik heen wil gaan gewoon gaan,

e. Alle steden met een WEC, ALMS, ELMS, 24 HRS en F1 race bezoeken,

Voor mij is het simpel. Nederland gaat wel een rol spelen, maar niet de rol die het zou kunnen spelen. Ik ga enkele dingen doen om Nederland uitsluitend dat te gunnen wat het verdiend. Wat Nederland verdiend is simpel: de hel en dat is een positief iets.

De zaak Joyce Korsten heeft een behoorlijke impact op mijn lichaam gehad. Schijnbaar moet dat allemaal maar kunnen. Maar ik voel er heel weinig voor om mijn lichaam er aan onderdoor te laten gaan. Daarom maar eens lekker op vakantie gaan. Ik dacht aan iets leuks als Marokko (moet daar top zijn want al het tuig zit hier) of Spanje. Lekker in de zon liggen bakken, beetje bijkleuren.

Op mijn facebook staat een overzichtje wat ik nog mis. Dat is eigenlijk het volgende: een wereldwijde zorgverzekering, iemand om mee te reizen, het contract voor het radio programma terug sturen en gaan en ik moet met Truphone even de telecom afdekken. Wereldwijd bereikbaar zijn is het doel.

Geef een reactie

