Donald J. Trump in het witte Huis

donald-trump

Het is zo ver. Donald Trump heeft zijn intrek genomen in het witte Huis. Hij zit erin, Obama is web. De jaren van de Obama geschiedenis zijn voorbij. De man uit Kenia, opgevoed als moslim en de man waarvan we niet weten waar hij vandaan komt. Hij is weg. De linkse regering is voorbij. De niet waargemaakte verkiezingsbeloftes of wat dan ook. Het is voorbij. Het gezonde verstand heeft gezegevierd.

De Europese leiders zijn geschokt. Wat hij zei is helder. Geen soldaten die de Amerikaanse methode van leven opdringen, geen geweld. Gewoon het eigen leven doen, voor het succes gaan en die uitstraling gebruiken. Verder niets.

Ik ben een klimaat scepticus, ik stel kritische vragen en antwoorden zijn anders. Dat is vreemd. Hetzelfde is gaande met vaccinaties. Wat waarin zit weet niemand (schijnbaar) maar het idee om iets te injecteren zonder het te testen doet mij niet veel goeds vermoeden.

Wat we nu zullen zien is het volgende: de hele wereld is in rep en roer. Er komt een regeringleiders die wat anders doet. iemand die geen onderdeel is van de gevestigde orde. Iemand die alles ziet als een deal. Wat mij betreft een geweldig iets. Wie kan er nou echt mee zitten wat er in de Krim gebeurt? Ik denk dat het heel goed zou zijn dat de landen die de wereld een paar maal kunnen vermoorden samen gaan werken. of in ieder geval even praten.

Is het nou zo erg wat hij allemaal zegt? Over de grab them by the pussy heb ik een simpele vraag. Als je met vrienden informeer praat over je vriendin praat je dan in de toon van: een interessante dame met wie ik mijzelf graag verhef tot een biologische interactie die niet tot een scheikundige interactie moet resulteren. of zeg je gewoon dat het een lekker ding is?

Alle mensen die zeggen dat moslims vredeslieven zijn heb ik maar 1 ding: 22 maart in Brussel vorig jaar. We hebben gezien hoe vreedzaam ze zijn. Zodra ze Allah zien zijn ze tenminste vreedzaam..

Het enige wat Trump doet is iets heel simpels: ze werken doodleuk aan de oplossing van de problemen. Ze zorgen ervoor dat het eigen land er weer bovenop komt.

Trump in het Witte Huis is het helemaal geweldig als het ons lukt om Jan roos in de Tweede Kamer te krijgen. Samen met de sterke top ploeg van Voor Nederland. Het is tijd om de westerse wereld beter te maken. ik zal het niet meemaken, ik ga weg om alleen voor vergaderingen terug te komen.

Maar wat denken jullie ervan? Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Geef een reactie

