Wraak in Eindhoven

wraak-eindhoven

Eindhoven, de vijfde stad van Nederland. Een stad die het vooral heeft van de kennis en technologie sector. De stad zegt sociaal te zijn. De stad heeft een coalitie van PvdA, GroenLinks en D66. De stad wilt sociaal zijn. Doch lukt het ze niet. Een hele hoop geld verspild men aan hobby projecten. Zoals busbanen waar een lege bus over heen kan gaan.

Een uitvloeisel van het sociale van Eindhvoen is Joyce Korsten. Als dat je beste deel der natie is dan is je stad er niet erg goed aan toe. Maar goed, daar mag je niets over zeggen. Immers is Joyce Korsten werkzaam voor een beter Eindhoven en hoeven die mensen geen fatsoen te hebben. Deze mensen staan boven de belastingbetalende burger. Deze mensen zijn boven alle twijfel verheven.

Onlangs had ik een skype overlet met een contact uit Signapore. Hij zit op freelance basis bij een it bedrijf en die willen uitbreeiden naar Europa. Of ik kan helpen. Uiteraard, ik help iedereen graag waar ik maar kan. Zeker als erw ergens een factuur van mij tussen het pakket kan.

Nou is er geen Europees hoofdkantoor, iets wat er wel kan komen. Dus heb ik het bij een wethouder over de schutting gegooid. Eigenlijk was mijn vraag heel simpel: interesse in een launch customer project en een Europees hoofdkantoor?

Eigenlijk is dat niet des Lodewijks. Ik ben op wraak uit. Joyce Korsten is simpelweg te ver gegaan. Ik zit te broeden op wraak nemen. Daarin ben ik heel geduldig. Doorgaans doe ik dat met een efficiency die vrij lomp is en die meteen tot de uitschakeling van de tegenstander resulteert. Denk daarbij aan beslag leggen op het moment dat je een begravenis hebt (betekenis tijdens de begravenis) of je pas geboren kind aanmelden bij jeugdzorg wegens kindermishandeling en dan als toetje beslag op je bankrekening.

Maar ik dacht, laten we het eens anders doen. Je moet immers nieuwe dingen proberen. Daarnaast kan dit heel lucratief worden. Waarom zou ik economische activiteit niet onderdeel maken van mijn wraak. Een situatie realiseren dat ik simpelweg kan vragen of Joyce Korsten niet uit de BRP en Ciduweb een verandering krijgt: dood verklaren. Terwijl ze niet dood is. Lijkt me een mooie wraak. Helaas mag dat niet. Dus gebeurt het niet. Maar wetten en regels veranderen, ik zal blijven broeden en op termijn ga ik winnen. Tenzij ik dood ben, maar goed. Dan kan bij Joyce Korsten en de gemeente Eindhoven de champagne open.

Maar wat denken jullie ervan? Ik ben benieuwd naar wat de lezers van deze blog ervan denken.

Geef een reactie

