Hoe verder

picture001

Ik ben aan het hobby’ en met Joyce Korsten. Oftewel: ik zeg wat ik over haar denk, na methodisch onderzoek, en daar kan ze niet tegen. De meeste publieke en openbare bronnen heb ik uitgediept. Oftewel: genoeg content. Gedurende minimaal 1 maand kan ik helemaal los gaan over haar.

Maar we moeten wel netjes en correct blijven. Daarom even wat dingetjes recht zetten. Ik heb geroepen dat haar werkgever de helft van het personeel eruit zou gooien. Iets wat niet correct was. In totaal executeren ze slechts 50 posities. Oftewel ik zat fout en dan zeggen we (uiteraard) sorry.Ik zie graag haar werkgever failliet gaan en iedereen eruit gooien. Heb een bevriende curator gevraagd om dit te fixen. Gewoon de boel failliet laten gaan. Ze hebben best mooi vastgoed en 0p enkele panden heb ik mijn oog laten vallen. Nergens zo goedkoop vastgoed als in een faillissement veiling.

Maar hoe gaan we nu verder. Ik heb een andere nationaliteit aangevraagd en zal deze, zeer waarschijnlijk, op korte termijn krijgen.

Ik verkeerde in de veronderstelling dat men blij was met een volledig afgekeurde gehandicapte die zichzelf bedruipt. ik veronderstelde dat de Tweede Wereldoorlog, razzia’s en de holocaust dingen waren waarover ze niet erg trots zijn. Dat dit in Eindhoven niet zo is beschouw ik als mijn persoonlijk falen.

Maar goed. Het is de hoogste tijd om dit varkentje te wassen en keihard door te stouwen. Iemand suggesties of ideetjes die gedeeld mogen worden?

Geef een reactie

