Waar doe je het voor?

picture001

Ik zit met een probleem. Joyce Korsten, of eigenlijk haar collega’s want ze is op vakantie, proberen mij het zwijgen op te leggen. Iets wat ik zeer jammer vind. Vrijheid van meningsuiting is een groots goed en er is nu een totale verspilling van wederzijdse tijd en energie gaande.

De gemeente Eindhoven heeft aangetoond dat ze totaal geen respect hebben voor prive bezit. Hierover ben ik met een wethouder in gesprek. De reactie: ga een klacht indienen. Advies wat ik opvolg. Maar wat levert het op?

De gemeente Eindhoven vind het normaal de lichamelijke identiteit te schenden. iets wat ik ten zeerste betreur, immers is er totaal geen noodzaak om fysiek geweld te gebruiken. maar daar is de gemeente Eindhoven het niet mee eens.

Inmiddels heeft de op de holocaust geinspreerde razzia een reactie opgeleverd. Een reactie welke ook weer met een bezwaarschrift en klacht beantwoord gaat worden. Op linkedin schrijft Elenora Swart (hoofd publiekszaken) dat de gemeente Eindhoven de meest klantvriendelijke gemeente wilt worden. Als ze dit onder klantvriendelijk beschouwen dan moet men mij maar eens vertellen wat ze als gewelddadig beschouwen. Alhoewel, laat maar zitten. Ik ben te vang voor een deportatie.

Mijn webshop loopt redelijk. Afgelopen weekend was de winst meer dan USD 1900. altijd leuk, moet gevierd worden. Gisteren hevb ik een samenwerking gesloten voor een andere webshop. Weet niet of die gaat lopen, maar met een kostprijs van $ 20,- heb ik er niets op tegen om er gewoon een stuk of 10 te lanceren. Zeker als ik maar de helft hoef te betalen.

Wat mij eigenlijk echt zorgen maakt: als dit overwonnen is: wat dan? Wat komt hierna? De gemeente is overduidelijk geen fatsoenlijke organisatie. Niets aan te doen, fatsoen is niet bij iedereen bekend. Laat helder zijn dat ik voornemens ben deze oorlog te winnen.

Maar hoe? Laat iets helder zijn. Ik ben een foodie, ik ben verzot op koken. Heb ik allemaal geen zin in. Ik slaap (gelukkig) goed, maar heb een drukkende pijn op mijn borst en de ontvlambaarheid van mij is te vergelijken met, ja met wat eigenlijk? Het is helder dat ik tegen overspannenheid aan zit. Echter kan het niet rustig aan gedaan worden, er komt een hoop werk bij en dit conflict moet gewonnen worden.

Weet iemand hoe te ontspannen of hoe dit gevecht te winnen?

Geef een reactie

