De dialoog

novadic-logo

Joyce Korsten is boos op mij. Zei en haar collega’s hebben totaal geen respect voor prive bezit en beschouwen de holocaust (of de daarop inspireerde tactieken) als iets wat normaal is. Op zich is daar niets mis mee: we hebben gewoon een ander moreel kompas.

Uiteraard mag ze en kan ze naar de rechter gaan om mij te doen stoppen met bloggen. Gaat haar niet lukken. WordPress is geen Nederlands bedrijf en wat ik schrijf is strafrechtelijk niet te vervolgen. Althans dat denk ik. Maar dat zien we wel in de rechtbank.

Ik ben echter een hele grote voorstander van het blijven aangaan van een dialoog. In gesprek blijven is altijd beter.

Gisteren heb ik de baas van Joyce Korsten een mail gestuurd. Gewoon omdat ik denk dat het goed is om in gesprek te blijven. Als je niet met de medewerker in gesprek kan komen dan is het nooit verkeerd om naar de grote baas te gaan. Immers is hij verantwoordelijk.

Ik ken de Dokter niet en ook nog niet in het BIG-register gecontroleerd of hij het is. Ik denk het wel. Volgens Google zat Dokter Buwalda in enkele beroepsverenigingen en dan moet hij toch tot die beroepsgroep behoren?

In hoofdlijnen heb ik het volgende gemaild:

  • overzicht van wat er gebeurd is,
  • verzoek om te bemiddelen,
  • verzoek om zijn personeel te vragen contact op te nemen met mij, maar dan op een normale en fatsoenlijke methode,

Nu ben ik benieuwd wat er gebeurd. Heeft Dr. Buwalda enige invloed op zijn personeel of denken ze dat ze God zijn?

Geef een reactie

