Sorry

Ik schrijf 2 blog berichten per dag. In het Nederlands. Gewoon als hobby en branding. niets meer en niets minder. Deze blog heeft mij een rechtzaak opgeleverd. Maar wordpress kan er niets aan doen dat Joyce Korsten intolerant is. Niets mis mee.

Gisteren zat ik te schrijven. Echter had ik een probleem om mijn blog in te plannen. Het wifi functioneerde niet. Zeer onhandig. Maar dat maakt niet uit. Niets aan te doen.

Door het gedoe met de gemeente Eindhoven, een terroristische organisatie welke middels verstand en visie aangepakt moet worden, maar geen blog.

Daarom zeg ik tegen mijn blog lezers iets simpels: sorry. Inmiddels staat het een en ander ingepland en uiteraard krijg je mij niet kapot. Gewoon lekker publiceren.

Geef een reactie

