Overwinning

hel

De overwinnende krijgsheer trekt pas ten strijde als de overwinning is veilig gesteld. Een strategische slogan welke weinig mensen als een lijfspreuk maken. Ik wel. Ik sla pas terug als ik weet hoe ik de overwinning kan afdwingen.

Op het moment is het simpel. Ik ben primair bezig de terroristen van de gemeente Eindhoven van mij af te slaan. Als ik eerlijk naar mijzelf kijk dan moet ik concluderen dat ik er geestelijk aan onder door ga.

Dat zou betekenen dat ze winnen. Dat de mensen als Joyce Korsten weer een keer succes hebben gehad. De uit de kluiten gegroeide overheid heeft dan weer iemand kapot gemaakt. Daarom is het tijd om terug te slaan. Het plan is klaar:

  • Ik naturaliseer zo snel mogelijk,
  • Alle ambtelijke handelingen worden onder een vergrootglas gecontroleerd;
  • Alle fouten worden met een klacht beantwoord. Deze zal onder meer het schrappen van de gevolgen van dit feit en het beëindigen van het dienstverband met het betreffende object van het ambtelijk apparaat;
  • Alles gaat in de openbaarheid en uiteraard met naam en toenaam,
  • Ik versnel wat dingen die ik wilde doen in de regio Zuid Oost Brabant om het ambtelijke apparaat extra te confronteren met mij
  • Het is tijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid;
  • De volle tegenaanval,

Inmiddels heb ik alles in gang gezet. Genoeg om over te schrijven.

Geef een reactie

