Frequent flyer punten

Frequent flyer punten, als je het slim aanpakt kan je er een hoop van verzamelen. Daarnaast zijn ze gratis, nou ja gratis is niet het correcte woord. Immers betalen anderen ervoor en is het gewoon een methode om klanten te werven. Niets meer en niets minder.

Ik verwacht een hoop uit te geven aan vliegtickets. Ik vlieg ook niet met de KLM, zijn ooit mijn caddy vergeten. Dus daarom niet. Ik heb ook enkele accounts en ik twijfel tussen twee airliners. Beide staan in het logo, dus Finnair en Hainan Airlines.

Ik ben voornemens het hoogste niveau van de airliner te realiseren. Dat gaat eigenlijk heel simpel:

  • Alle doorlopende uitgaven moeten accounts opleveren,
  • Betalingen doen met een credit card die gekoppeld is aan de account,
  • Alle vluchten worden geboekt via de website van de airliner,
  • In alle zakelijke projecten worden ze meegenomen,

Nu is het heel simpel: welke van de twee ga ik voor en heeft iemand ervaring met beide?

Geef een reactie

