De nieuwe tsaar

poetin

De nieuwe tsaar, een zeer boeiend boek. Het leven van Vladimir Poetin, pardon Putin, benoemd. Het leven van een wereldleider vanuit een neutraal perspectief bezien. Gaat heel leuk worden.

De grote uitdaging voor Rusland is simpel: wat komt er na Vladimir Putin. Ik zal weinig zeggen over de beperkingen op de vrijheid van meningsuiting, immers heb ik een strafzaak aan mijn broek hangen dankzij deze blog. Dus waarom Rusland iets verwijten als het in Nederland ook gebeurd? Daarnaast, ik heb al mijn peilers op China en Hong Kong gericht staan. Leuk, maar denkt men echt dat ik de overheden daar ga treiteren met kritische posts? Mijn belang is mijn bankrekening (de belastingvrije uiteraard).

Het boek is vrij kritisch, wel een mooi iets. doch zal iedereen dit boek moeten lezen. Immers is Rusland een wereldmacht. Voor de kansen op het overleven op de aarde zal het zeer goed zijn dat de wereld minder heet gebakend is.

 

Geef een reactie

