Griep

WIN_20170317_11_30_10_ProIk ben getroffen door de griep. Een aandoening waar ik eigenlijk geen tijd voor heb. Mijn hoofd zit vol, mijn voorhoofd ontploft, mijn keel doet pijn en slikken idem dito.

Nou laat ik mij, uiteraard, niet kennen. Ik sla terug. Naast mijn gebruikelijke koffie als ontbijt heb ik nu het genoegen om een limoen erbij te eten. Niet drinken, gewoon eten. k weet het: voor extra vitaminen is het nu te laat. Doch kan het geen kwaad.

Nou eet ik in de middag helemaal niets. Ontbijt doe ik eigenlijk ook niet aan. Koffie, maar daaraan ben ik verslaafd (zoals ongeveer de hele wereld). Wat ik nu wel doe is heel veel extra fuit eten. Als avond eten heb ik altijd zelf gemaakte dingen. Veel groente, (bijvoorbeeld speklappen in ketjap met rode peper. Als groente dat wat kool die gewokt is met champigons en courgettes (in blokjes) gebakken.

Geef een reactie

