De duivel mag ervoor zorgen

hel

De duivel mag ervoor zorgen. Een boeiende James Bond, welke een zeer moderne wending heeft. Een mooie methode om de James Bond held in leven te houden. In dit geval maar weer eens een realistisch scenario: drugs uit Iran omdat iemand boos is op het Verenigd Koninkrijk. Nou snap ik niet dat iemand daar boos op kan zijn.

Met een mooi pakketje innovaties en Russische samenwerking komt alles, uiteraard wel weer goed. Heeft iemand ooit een James Bond boek gelezen wat niet goed aflliep? Ik niet, dat is het tragische van de boeken als deze. Het westen wint altijd. Ik kan daarom niet wachten om de boeken te lezen die Vladimir Putin geïnspireerd hebben.

Zou dit zo gebeurt kunnen zijn? Ik denk het wel. Ik zou het gebruiken om mensen en economieën te ontwrichten.

Geef een reactie

