From Russia with love

from russia with love

From Russia With Love, niet te verwarren met de levendige handel in Oost Europese vrouwen die naar de bewoonde wereld willen gaan.  Dit is, wat mij betreft, de beste James Bond film. Maar deze blog gaat over boeken.

Een val opgezet door SMERZ. Een Koude Oorlog organisatie. Daarbij snap ik de angst, in het westen, voor de Rus niet. Waarom niet wat meer over vrede en samenwerking praten. Daarnaast, wie vertrouwt de lezer nou meer: Mark Rutte of Vladimir Putin.

Het enige waar ik tegenaan loop is iets simpels. Ik mis Spectre in deze boeken serie. Wanneer komt deze organisatie eens langs? De organisatie waar ik over dacht om mijn holding naar te vernoemen. Wereld dominantie beschouw ik als een prachtig doel. Alleen was die naam al in gebruik.

Geef een reactie

